Dagens uteritt

Red ut med Maja, Maja & Bellan. Blev träskrundan, i skritt, trav & galopp. Doris var helt och hållet GALEN. När vi skulle galoppera lite på en äng fick hon till säkert fem bocksprång med mig. Var tvungen att hoppa av och köra lite lydnad & tillsägelser från marken. Verkligen inte ok att hon har noll respekt för mig när jag sitter på. Hon har inte noll respekt för mig men vill hon sparka mig så gör hon det, vill hon springa över mig då gör hon det.

Fick därför galoppera av henne lite på banan. Gick super. Alltså förstå vilket jobb och vilken utveckling vi gjort på 4 mån. Från att inte kunna gå i form i skritt, trav eller galopp så kan gör vi det i alla gångarter. Från att inte kunna skänkelvikningar till att göra det en hel långsida. Och stort tack Sofie, det var du som hjälpte mig att kunna rida henne stadig & ha henne på tygeln i galoppen!

Glömde min Ipåne (iPhone) i lillstugan, fan. Så blir lite bloggning från mammas ist. Brb

Häftig bild nedan va?

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!