Enköping LC på söndag!

På söndag åker jag med Bästa pållen & tävlar en LC i Enköping, sägs vara en riktigt bra tävlingsplats. Ska bli grymt kul! Visste ni att det är ca 200 starter på söndag, riktigt mycket.

Målet: Hon ska lyssna på mig, ska inte bara springa som tokar inne på banan utan jag ska ha kontroll hela tiden. Felfritt satsar jag såklart på, blir då sista kvalet till att tävla med avd. A! Har inte så stora krav, lärt mig att hon är en grön ungponny som inte går att sätta för stora krav på. Jag är glad om hon bara försöker.

Får hoppas att det inte regnar, är så trött på det! Har regnat nästan varje dag i månader!

Hörs later on . Måste pusta ut, är så trött på så mycket. " life can be hard sometimes "

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!