Utvärdering av dagen

Ja, jag kan inget annat säga än att jag är nöjd. Även fast det gick lite väl snabbt ibland och det att hon blev så stark. Var felfri och kvalade till avd. A i LC! Så på spökhoppet i Lurbo satsar jag faktiskt på placering.
 
Mot 1:an kom vi bra, lungt och kontrollerat, även i en bra galopp efter hindret. Mot 2:an tryckte hon mot utgången, så vi kom lite snett. Annars bra och i en bra galopp (dock korsgalopp). 3:an gick suveränt tycker jag, hon gick lungt.
4:an kändes oxå suverän, kom bra på och hade henne kontrollerad. Sedan var det ju 5:an som låg rakt mot utgången... Såklart sticker hon efter hindret, jag hann inte fånga upp med ytterskänkel så det blev nära att vi red in i staketet. Samlade ihop henne och fortsatte bara. 6:an gick super, fick ett rejält och bra språng, hon tog verkligen i.
7:an kom vi för nära och hade ren tur att bommen låg kvar, jag höll in henne lite för mycket och släppte när vi kom till hindret. Mitt fel..
 
Inne på framhoppningen kom det ponnyer från alla håll och kanter. Hade inte mycket plats riktigt till at hoppa fram. Doris var sjukt pigg och stark. Men hittade lite broms iaf. De sprången vi fick till gjorde vi bra. Bra fart och allt.
Framridningen var väldigt geggig pga av att det regnat så hemskt mycket, men det gick bra att rida endå.
 
Sjukt fin anläggning asså. Två ljusa och bra ridhus, suveränt underlag. Roliga och färgglada hinder. Bra kiosk och BIG läktare.
 
Kommer bilder i omgångar..
 
 
Hon är så otroligt SNYGG.
 
 
Postat av: Jennifer
URL: http://Http://livetmedponnysar.blogg.se 2012-10-22 / 07:29:31

Hon är så himla snygg! <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!