Hoppträningen igår.

Hade som ni vet hoppträning för benga igår. Vi hoppade banan med kombination osv.
Hon var riktigt stark asså. Drog iväg en gång oxå.
 
Jag har verkligen alldeles för höga krav på oss, henne. Jag borde vara fett nöjd när jag går ut från banan, men är inte det för att jag har för stora krav. HON är helt grön, kan nästan inget. Jag får inte tro att det kommer gå galant hela tiden. För det gör det absolut inte. Jag känner henne inte så värst bra än heller. Och om jag verkligen vill nå det stora målet i framtiden med henne, då måste jag eller VI ta et steg i taget. Annars funkar det inte.
 
Min ponny är grym för sin ålder enligt mig. Då hon nästan aldrig gjort någonting innan hon kom till mig.
 
Och förlåt så mycket för att jag inte blogga igår. Men vissa dagar känner man inte för det och helt ärligt hade jag ingen lust @ all. Men lovar att blogga senare idag. Åker över till en kompis ikväll o hoppas på att kunna blogga därifrån. Hörs later ....
 

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!