Vartifrån har jag köpt mina hästar?

Fick en fråga om att skriva om vartifrån jag köpt mina hästar. Berättar bara om vartifrån jag köpt Doris.
 
Doris köpte jag hon en hästhandlare nere i Nyköping. En duktig ryttare som säljer fina hästar.
Han importerar hästar från Tyskland. Dock så var är Doris irländsk import. Hans hästar är oftast hoppinriktade då han själv (tror jag) tävlar 140 hoppning. Han säljer både storhästar och ponnys.
Ska man köpa häst, då tycker jag definitivt att man åker till nyköping, antingen till en familj med häst eller honom. Isabelles ponny Red Flash köpte hon (mamma) oxå från Nyköping. Fast inte från Hästhandlaren utan en jätte trevligt familj.
 
Hemsida (försäljarens): stallfl.se
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!