Då va denna dag slut!

Haft hoppträning idag & det gick 1000 gånger bättre än i tisdags. Går inte in på det, utan det kommer i ett annat inlägg ist. Frös ganska mycket så det var superskönt att komma in i värmen här hemma. Extra kul när pappa köpt lite choklad :-) Jag är en riktig godisråtta, i know!

Nej, nu ska jag sova som en stock. Somnar med ett leende på läpparna, bättre att vara glad & positiv än sur & negativ. Så trött på att vara nere & inte verkligen LEVA. Jag vill vara lycklig, glad & hålla på med det roligaste som finns, umgås & tävla med min bästa bästa vän, nämligen min ponny. Vara lycklig med min älskade familj.

Godnatt bästa, ha en suverän dag imorgon för det tänker jag ha, släpp alla era bekymmer & ha kul & va snäll mot alla. Det är ju freeeedaag imon ! :-) Goodnight

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!