Måndag & lov

Hur skönt är det inte att vara ledig? Superskönt enligt mig! Vart i stallet ett par timmar idag, doris vilade. På fredag åker vi in till veterinären med henne för att kolla att det inte är något, nuttis. Hon kommer säkert vara halt, de hittar alltid någonting.. Aja, hoppas på det bästa & håll tummarna. Ska ju vara med i mountain horse cup, men att hästen mår bra kommer ALLTID först.
 
Kollade nyss på filmen LOL, helt okej film tycker jag. Haha, älskar att kolla på film verkligen! Imorgon ska jag nog ut och springa på morgonen, försöka städa mitt rum (kommer säkerligen inte hända men men...), slappa och såklart åka till stallet.
 
Nu ska jag kolla lite på TV igen, hörs kanske senare, kram!
 
Å just det, mejlat med en tjej som skall göra en hel design åt mig, väldigt väldigt duktig & är säker på att det kommer bli grymt!
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!