@ säängeen

Herrans jöses vad trött jag är, haha blir så jäkla sent dessa torsdagar, men jag har kul & lär mig mycket! Jag och en utav mina absolut bästa bästa vänner Maja fick typ 1 biljon skrattanfall när träningen var i stort sätt slut, har inte haft så kul på evigheter! Haha, vi hade så himla kul!
 
Men iallafall. Doris var väldigt samarbetsvillig & duktig idag. Vi red 2 övningar, S båge & en serie med studs & lite kombinationer. Hon var väldigt trött & hade det segt med att lyfta på benen så vi rev sista gångerna på 120, men endå klarade 120 utan rivningar i början! Tycker det är så kul när det känns så himla enkelt. Tror det kommer gå bra när vi startar våran första LA sen!
 
Nöjd med träningen idag. Nu ska jag sova, godnatt!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!