Snabbis

Skriver bara ett litet snabbis inlägg nu, kommer mer sen när jag ätit. Åkte bara och mockade, fixade hö & vatten till Doris, hon får ha sin vilodag idag. Imorgon är det ju John Hickey träning, taggad! Ska minsann visa vad vi går för, VI kan, VI litar på varandra.
 
Ser verkligen fram emot imorgon då jag ska praoa på ridskolan, stallet en hel dag? Hemskt gärna för mig!! Slipper skolan oxå - superskönt.
 
Mihaha, nästa vecka är det lov mån, tis & ons, så jäkla skönt. Blir överlycklig av att bara tänka på hur många lovdagar vi har till sommarlovet. Sen om ett par veckor kommer jag och Doris debutera våran första LA, HUR KUL!
 
Jag mår bara så fett bra & jag lever för hästar, det bästa som finns!
 
Vill även ge creed till alla som var med på jälla (och i heby) alla var såå himla grymma :)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!