@ stallet

Hej på er! Idag är en utav de bästa dagarna i veckan - fredag! Så himla skönt med känslan av att man har en hel helg framför sig. Ska ha en supermysig & rolig helg. På lördag blir det en lugn dag, stallet, stor stor storstäda på mitt rum & lördagsmys med film & lite gott! På söndag blir det tävling, taggad till 1000. Det nya bettet gör att jag får enklare att fånga upp henne & korta galoppen, vilket är skitbra inför omhoppning, om det blir någon vill säga!
Men jag ska ge gärnet & satsa i LC.
 
Nu ikväll har jag bestämmt mig för att baka eller nåt sånt, får se vad det blir :) Sen film & mys med familjen, härlig fredag. Doris skrittar & travar jag lite med i skogen, sen får hon lite massage, lite fredagslyx även för henne såklart! Ja, men måste gå nu, stallet vääntar!
 
Hon e så söt min sessa, älskar henne SÅ HIMLA MYCKET!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!