Svagheter i min ridning

Jag har väldigt mycket att klaga på i min ridning, enligt mig själv. När jag hade haft Gringo ett tag så började mitt överliv åka framåt, tillslut fick jag en dålig sits och när jag skaffade Doris var den helt och hållet kass.

Nu börjar den bli bättre igen, men det finns fortfarande massa kvar att träna på, det mesta tycker jag syns på filmer.

- Jag tar lite för mycket stöd i stigbyglarna istället för att sätta ner rumpan ordentligt i sadeln.

- När jag vill sakta av eller så, tar jag väldigt lätt upp handen för högt, börjar bli mycket bättre iaf.

- Jag måste alltid ha i bakhuvudet att sträcka på mig.

Dessa 3 punkter är det jag lägger mest fokus på att fixa till, då det är det som påverkar att min ridning blir sämre. Allt börjar bli bättre iaf, skönt!

Har ni några svagheter i eran ridning?

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!