7 saker ni kanske inte visste

* Jag kan tänka när jag ska tävla att "nu ska jag inte satsa, bara rida snyggt" men det kommer alltid automatiskt den där lilla vinnarskallen, brukar kunna "behärska" den när jag gör själva ritten men sen kan jag bli jättesur för att jag inte blev placerad. Haha, så knäppt.
 
* Jag är och kommer alltid vara den som gillar kakor mer än bullar, sockerkaka osv. Alltid den som valt kakor! Så himlans gott ju!
 
* Jag har lockigt & jättetjockt hår, tar en evighet att platta & är ganska svårt att göra. Skulle verkligen vilja rakpermanenta det & färga det brunare. Åh är så trött på mitt hår!!
 
* Jag blir väldigt sur när jag är hungrig, mamma brukar alltid säga på t.ex en tävling "är du hungrig Sandrine?" jag bah "aaa vadåra" "du är sur..." Haha, här är man jättesur när man är hungrig ist för när man vaknar som många brukar vara!
 
* Min favoritsmak sån här marabou choklad är schweisernöt (stavning?!?!) & säker några till som jag inte kommer på! Mmmmhhmm. Ibland gillar jag inte choklad & ibland MÅSTE jag bara ha. hah
 
* Jag har ett väldigt bra självförtroende, men ibland kommer det tider då jag oxå beöver höra någon säga att "du fixar detta" eller bara liksom skaka till mig lite. Helt naturligt tycker jag att man blir lite down , men blir peppad att köra hårt igen!
 
* Jag gillar att dammsuga, städa och sånna saker för att man blir så HIMLA stolt och nöjd efter!
 
"I'M NOT TELLING YOU IT WILL BE EASY, I'M TELLING YOU IT WILL BE WORTH IT"
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!