Go kväll

Sitter i min säng & bloggar samtidigt som jag lyssnar på musik, mysigt. Ska alldeles strax gå och kolla på film & fixa mina naglar, tycker det är roligt att måla naglarna & hålla på. Någon gång ska jag åka till ett ställe som fixar och målar ens naglar, bara för att det blir snyggt liksom!
 
Annars då, red ut med Annika & lillsis. Imorgon blir det antingen en uteritt med galopparbete med Annika eller massa lösgörande övningar på vallen. Vilket som blir superkul! 
 
Lästa min tränares blogg, där hon skrev att hästar & ridning är en passion som man kan ha. Jag håller med. Hästar är min passion, DORIS är min passion. Min prinsessa, vad skulle jag göra utan henne? Oh det har jag ingen aning om. Hon är så speciell & betyder allt för mig, alltalltalltallt. MIN GOSIS!
 
Nu ska jag gå och kolla ut någon bra film, får se vad det blir :)
Kram
 
♥♥♥♥
 
Postat av: Emily Sörensen
URL: http://moretolove.horseworld.se/ 2013-08-18 / 13:51:04

Så fint ekipage! :) Kram

www.moretolove.horseworld.se


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!