Kudden väntar

Dagen har varit lång men härlig & ska upp tidigt imorgon. Mamma börjar jobba den här veckan så Isabelle & jag får ta cykeln till stallet och droppa öga, fatta, 4 droppar & 5 min mellan varje! Gaaah vad drygt, hade varit annat om man kunde haft i alla på en gång..
 
Imorgon tänkte jag svara på lite frågor, dock inte i videoblogg denna gång utan det får blir del 2 eller vad man säger. Kollade ponny SM idag också via datorn, bra kämpat! Tror det tar mycket på hästarna att gå så pass många dagar i sträck och i strålande sol. 
 
Nu ska jag bara kolla Linns blogg & sen släcka för idag. Hennes blogg ÄGER & hon är bara så grym. Så posetiv, glad & peppande. Sprider massa glädje & jag man kan inte annat än älska bloggen och hon själv! 
 
Godnatt! Lovar bättre update imorgon...
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!