Lite svar

Beskriv dig själv med 5 ord

Envis, omtänksam, orädd, bestämd & ambitös.
 
Varför sålde du honom? (gringo)
 
Gringo såldes inte, utan vi var tvungna att ta bort honom pga en nervskada han hade. Det var hemskt, något jag aldrig vill vara med om igen. Saknar honom så himla mycket ♥
 
Hur är din ponny och vart kommer den ifrån?

Började nyss på den här kommentaren men kände att F*N vad långt det blev, så tar det i ett inlägg ist. 
 
Hur många hästar har du haft?
 
Doris är min andra & innan jag fick min första var jag medryttare på en B-ponny.
 
Hur gamal var du när du fick din första häst?
 
Om jag inte minns fel var jag 10 år & hade medryttarhäst innan det :)
 
Hur högt hoppar du?
 
Alltså, höjden är inte någonting man ska riktigt "tänka på" tycker jag, men på träning hoppar jag upp till 110 cm & ibland även 120-125 enstaka gånger. Mig kan man höja bäst man vill med, är inte ett dugg rädd. 
 
Så, det var en LITEN del av alla frågor. Kommer mycket mycket mer i videoblogg sedan, visst vill ni ha svaren i en videoblogg? 
 
 
Postat av: Anonym
2013-08-05 / 22:27:27

Ja. Roligt inlägg att läsa tycker jag :)


Postat av: Julia
URL: http://chamilove.blogg.se 2013-08-05 / 22:29:34

Videoblogg!!!!!!!!!!!!


Postat av: Amanda lagerstedt
2013-08-06 / 11:55:52

Nej! Skitjobbigt att titta när man gör videoblogg! Skriv ist!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!