Pay & Jump

Ska följa med en tjej i mitt stall till en pay & jump på UPK idag. Nästan glömt att det faktiskt är våran hemmaklubb nu haha! Hon hoppar 1 m, ska bli kul att åka iväg och kolla när andra hoppar. Snart är det vår tur!
 
FÖRLÅT också, uppdateringen har legat lågt idag och igår, ska skriva en önskerubrik idag oxå. Ibland behövs dock pauser, det bör alla veta..
 
Igår då, hade vi hoppträning första gången på long time.. Gick super! Endast på slutet som båda vart lite trötta, red på hackamore & det kändes fin fint. Det enda är att hon blir tyngre att rida ihop som i en uppförsbacke, ska rida på D bettet nästa gång & se vilket som känns bäst. 
 
Idag blir det en lugn tur på bästa D-ponnyn. 
Hör mycket nu om att den & den tänker gå upp på storhäst ist för att ha ponny sina sista ponnyår. JAG tänker inte köpa storhäst, dessutom har vi inte ens ekonomi för det. Och det viktigaste av allt, ponnyåren är man bara med om EN gång, aldrig igen. Tycker man ska ta vara på de ponnyåren, min plan är att ha Doris ponnyåren ut & kanske även efter det, tror inte att jag kommer klara av att sälja henne, eller snarare VET jag det. Antingen tävlar jag henne i storhästklasser & min blivande storhäst, som Isabella Nilsson, eller så får mamma ha henne som sin bästa kompis :)
 
Hörs snart hörrni, kram på er!
 
STJÄRNPONNYN
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!