Snygga tävlingsschabrak!

Kollat runt lite på snygga outfits & det jag älskar mest är vilket schabrak man har. Därför tänkte jag lägga upp några favoriter! Tänk på att jag inte brytt mig om vilket pris det är, utan bara kollat vilka jag tycker är lite extra snygga.
 
EQUIPO SCHABRAK HV POLO
SÅ snyggt, men för stor logga för att ha på vissa tävlingar... Annars är det dösnyggt ju!!! http://charlies.nu
 
 
Schabrak Eskadron Platinum Big Square Svart
 
Tråkigt att det inte finns så mycket fägglada schabrak dock!
 
 
 
 
Postat av: Selma
2013-08-08 / 20:20:09

As bra blogg, hur får du svart vita bilder på snapchat?


Postat av: Selma
2013-08-08 / 20:21:11

As bra blogg, hur får du svart vita bilder på snapchat?


Postat av: Selma
2013-08-08 / 20:21:12

As bra blogg, hur får du svart vita bilder på snapchat?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!