Torsdag 1/8

Godmorgon på er! Idag är det den första Augusti, inte långt kvar tills skolan börjar.. Jaja, idag åker vi nu på morgonen in till Ultuna med min syrras ponny som har ett skadat öga med parasiter i, man vet inte alls hur det kommer att sluta!

Doris rids ikväll, rider ut en sväng eftersom det är hoppträning imorgon. Hon stretchas & kanske att hon får lite massage, likadant imorgon!

Vet ni en sak... Det finns en sak som jag är väldigt rädd för, nästan så jag gråter för att jag inte vill att det ska hända. Jag har vart med om att min första ponny var sjuk & halt i ett helt år & vi vart tvungna att ta bort honom då han hade en nevrologisk skada. Jag vill inte att något ska hända med Doris, jag är så rädd om henne, så det skrämmer mig. Mer än nåt annat...

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!