Träning

Har precis vart ute på en lång powerwalk i vinterkylan. Så otroligt härligt & friskt det var alltså! Älskar att träna och röra på mig, även om jag tycker att det är drygt att komma igång. Men när man väl är igång så! Nu ska jag göra lite styrkeövningar. Situps, plankan, armhävningar & squats är det jag brukar göra när jag styrketränar. Har även något band som man ska göra vissa övningar med, det brukar jag oxå göra!
 
Man mår väldigt bra av att träna! Känner att jag behöver det oxå, var så jäkla slut varje dag efter praoen när jag jobbat hårt i stallet en varje dag! Ganska mycket man måste göra till många ridskolehästar. Haha.
 
Nu ska jag väl börja, vi hörs kanske senare. Ska rida Celsija idag oxå, kul!
 
VI <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!