3 saker ni kanske inte visste om Doris...

♥ När man tar i Doris (i munnen), oftast ute så flänger hon runt med huvudet och nickar, tycker hon ska få styra bettet sälv och vill galoppa iväg i 190. Mon e galen, min stjärna.
 
♥ Doris är världens STÖRSTA matvrak, står och sparkar och ibland reser hon sig även i stallgången för att hon vill in och äta. Om ni inte visste det så har vi hönär i hagarna som hästarna får stå och pillra med, ibland stoppar Doris ned huvudet i hönätet (!) och sitter fast där tills jag kommer, hänt 2 dagar i rad nu och ett par ggr tidigare. Hon gör ju det antagligen för att äta upp maten snabbare, MATVRAK! Tur att hon är världens coolaste ponny som inte blir skrämd av minst lilla. Doris träskalle.
 
♥ Hon är den mest gosiga och bäbis mysiga ponny jag nånsin haft. Tex. när man spänner täckesspännena i fram lägger hon huvudet i min famn, hur gulligt liksom? Älskar henne verkligen min lilla bäbistjej ♥
 
Världens oräddaste ponny va. Tuffingen ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!