4 saker ni inte vet om mig...

♥ Jag har världens bacillskräck. Kan knappt äta på samma macka som mamma tatt en tugga på, men jag försöker bli bättre.Även fast det kanske inte går direkt bra och snabbt..
 
♥ Jag tror på mig själv och är självsäker. Har ett gott självförtroende som kommer till nytta väldigt ofta. Skulle aldrig tveka på nåt som jag vill. Tycker det är viktigt med iaf lite självförtroende, kommer till nytta vid tävling och inte på banan. Fast jag är glad att jag inte är nervös eller rädd av mig alls, mamma och Isabelle fick tävlingsnerverna, haha ;)
 
♥ Min mamma ställer verkligen upp till 100 % i stallet och på tävling. Även om jag brukar få klara mig själv när hon måste hjälpa isabelle. Jag älskar min mamma och tror ingen vet mer om mig eller känner mig bättre än vad hon gör. STOR eloge till min mamma, bara för att hon e bäst!
 
♥ Blir otroligt glad av era kommentarer att jag inspirerar er i livet och är en förebild. Kan egentligen inte fatta att jag faktiskt är förebild till vissa människor som läser min blogg. Helt otrolig känsla att kunna få ut saker till er och att ni diggar mig som person och ryttare. Älskar er. KRAM
 
Denna bild är väldigt gammal, syns haha! Hade ju fräknar på näsan då ;)
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Evelina, emilia & emma
URL: http://poniiriders.blogg.se 2013-02-03 / 21:35:26

Nu är tävlingen om en design av Anna form avslutad, titta om de va du som vann så du inte missar det ;) http://poniiriders.blogg.se/2013/february/vinnaren.html#comment :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!