5 saker ni kanske inte visste...

♥ Hör jag en låt på radion, lyssnar på en i mitt headset eller så, sjunger jag alltid med. Tror oxå att det låter bra när jag sjunger, vilket andra i familjen inte riktigt har samma åsikt om direkt ;)
 
♥ Jag äter väldigt mycket till Middag, men väldigt lite vid frukost och lunch. Vet inte varför,men det är väl för att mamma gör så jädrans god mat! Haha, i skolan äter jag ibland bara lite grönsaker. ÄLSKAR grönsaker verkligen!
 
♥ Jag är väldigt busig och blir lätt uttråkad av att bara sitta och göra ingenting, förutom när jag är trött då :) T.ex. när jag sitter på en lektion i skolan har jag ganska svårt att sitta still på stolen. Älskar att hitta på roliga saker och älskar att skratta, haha skratt sjukan går i släkten säger vi ;)
 
♥ Jag är också väldigt orädd. Vågar göra i stort sätt allt, förutom en sak. STÅ I EN MYRSTACK. Fy sjutton vad jag hatar myror. Har nemas problemas med andra djur eller ja, tve stjärtar är ganska äckliga och det gör ont när de nyps. Men ormar och sånt e ganska coolt. Men, jaja nu kom vi plötsligt in på olika kryp? Haha. Ja men ja, jag är väldigt orädd. Undrar vem jag ärvt det av i familjen, för alla i min familj är ganska fega. Eller fega och fega, lite iaf ;) hahaha
 
♥ Jag gillade inte alls Nellie (berntsson) från början, tyckte inte om hennes ridning eller hur hon var. Men nu tar jag till mig av hennes ridning, stilla hand och stadig lagom bakåtlutad sits. Hon har gjort en schottablänga stor utveckling i hennes ridning sen hon köpte Elvis, verkligen. Mycket creed till henne.
 
Hur söt e hon lixom ?
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!