Dagen upk - 90 1m

Doris kändes väldigt bra idag! Framåt, pigg och ville över hindrena.
 
LC: Här var hon liite lojj, men endå framåt. Saktade av två ggr framför 2 hinder. Alltså till trav. Men tar lätt på mig det, släppte skänklarna och red inte. Doris var hur duktigt som helst, klarade det lätt som en plätt! Felfri.
 
LB: Här kändes hon verkligen SUPER. Tog tag i hindrena och flög över. Tyvärr fick vi ett pet på 6 an. Det var ett hinder som stod väldigt nära väggen och snett bort. Vart lite för snävt och kom nära inpå, hon fick inte riktigt med sig benen och gjorde ett "doris style" hopp. Annars var det en suverän runda, bara jag som måste sträcka på mig mera och ta fram skänkeln lite.
 
Jag ska ändra/bli bättre på: Rida varje steg, sträcka på mig och fram med magen. Klistra fast mig i sadeln typ. På långa transport sträckor ska jag stå i lätt sits för att underlätta att hålla en bra galopp. Annars NER med arslet i sadeln Sandrine!
 
Laddar upp filmerna någon gång sen. XO Sandrine
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!