Dagens uteritt

Red ut på min tötis ponny idag. Red ut terrängrundan, där det finns lite skogshinder att hoppa över. Det låg några väldigt väldigt smala pinnar på marken lite ihop knuffade. Doris hoppade över dem, hur gulligt ;)
 
Red i skritt trav och lite galopp. Doris var taggad och stark, men endå så snäll och helt ok lydig.
 
Imon rider jag ut i alla gångarter, känner noga på henne för att vara väl förberedd till Pay & Jumpen på tors. Nu har hon ju vart där en gång redan, alltså på UPK så det borde inte vara några problem med det.
 
Nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten, sen käka och blogga senare. Det är SÅHÄR jäkla skönt med sportlov. Var duktig idag och städade mamma & pappas rum. Imon är det mitt rums tur átt bli städat, haha, det är kaoz där inne.
Kram på er!
 
Här ser ni världens bästa ponny. Älskade han så sjukt mycket och gör fortfarande. Finns inte ord till att beskriva hur mycket jag saknar honom, men vet att han har det bra på de evigt gröna ängarna, mitt hjärta ♥
Postat av: Imon?
2013-02-19 / 18:41:18

Bara jag som är lite efter kanske, men vet du att du skriver "imon" och inte "imorrn" ?


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!