Godmorgon!

Hej på er alla! Gick upp för ett ganska bra tag sedan, men tog en lång sovmorgon eftersom det äntligen är sportlov! Såå himla skönt verkligen. Retade mamma igår som måste jobba hela veckan, haha.
 
Tog ett lungt bad igår kväll eftersom isabelle vann något slags badsalt och jag dusch/bad tvål. Berättade jag ens att jag faktiskt vann LB n? Fast ja, jag mötte bara 1 annan, men endå. Våran första vinst! Synd att man inte fick ta med ponnyerna in på prisutdelning, då hade det vart vårat första ärovarv med!
 
Jaja, nu ska jag och isabelle ut och promenera lite. Skulle igentligen sprungit men Bells var lite krasslig i halsen.
 
Kram!
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!