Godnatt

Måste ju gå och lägga mig tidigt idag eftersom att syrran har tävling imon, upp tidigt. Hoppas verkligen det går bra för dem!
 
Ingen utan er som ska till Lurbo Ridklubb imorgon, kom fram och heja isf ;) Kul att se vilka som läser min blogg och så, har faktiskt en ganska stadig statistik. Jaja, inget mer babbel nu, godnatt!
 
Btw, hittade en gammal header som är gjord av Daniela Andersson (powerpony.blogg.se) och testade, funkade ganska bra! Kommer kanske ladda hem designen som den är tänkt till och se om jag får till det. Den är jag väldigt fin enligt mig :)
 
Postat av: :)
2013-02-02 / 22:01:23

Inte konstigt att du har en stadig statistik, bloggen är super bra!


Postat av: leavanny.blogg.se
URL: http://leavanny.blogg.se/ 2013-02-03 / 12:56:17

Fin häst :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!