Hööks

Ååh om jag bara haft bra mycket mer med pengar hade jag köpt massor av saker, pikeer, schabrak, hoodies, träns, jackor, tävlingströjor, täcken osv. Hööks har så otroligt snygga grejer och för ett ok pris. Jämför en väst från kingsland och hööks, man hamnar i chock alltså ;)
 
När jag sparat ihop tillräckligt så ska jag köpa det jag vill ha, + i kanten om det är rea eller nåt då såklart :)
 
Här har jag lite favoriter just från hööks:
 
 
 
(Fast svart)
 
 
 
 
Stor HISS till hööks
Postat av: Johanna Nordling
URL: http://johannanordling.devote.se 2013-02-09 / 08:37:19

Otroligt fin blog har du, och din ponny är jätte söt!

Du verkar häst intresserad, då tycker jag att du ska titta min blogg!kram!<3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!