Ny design, igen!

Hur många gånger byter jag design igentligen? Men den här gången testade jag en massa olika och denna passade bäst till headern. Vad tycker ni om den, ok eller dålig? Jag själv gillar inte riktigt kommentarsfältet eller den där pilen/musen med en rosett typ. Men ska kolla upp hur man ändrar det.
 
Idag åker vi till ridhuset och tränar lite dressyr, speciellt att korta galoppen. Rider dit med Clara och Frida tror jag.
 
Annars har min dag vart bra hittils, drygat mig igenom skolan och sittar nu vid datan.
 
Kommer inlägg senare tror jag. Brb
 
Postat av: Sanna & Josefine
URL: http://stallmuppisarna.blogg.se 2013-02-06 / 17:16:21

Snyggt ;)
Kraam


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!