Pay & Jump

Gick super! Kom väldigt tidigt och fick först vänta bra länge. Sen när vi lastat ut visade det sig vara en 20 min paus mellan 70-80, så fick vänta ganska länge. Myste då i solen vid en lite mer avlägsnad plats med granar och bäck runt om ♥ Doris tyckte det var såå mysigt.
 
90 cm: Gick riktigt bra. Doris skötte sig super och min ridning var bra! Sträckte på mig och hade skänkeln stadigt vid sadelgjorden. Sofie påpekar alltid att jag drar bak skänklarna och ska ha dom vid sadelgjorden. Och ja, övning ger färdighet eller vad säger man? Aja, vi vart felfria här iaf!
 
1 m: Gick suveränt här med! Hade ett bra flyt hela banan, var bara en en linje mot utgången som hon drog så förbaskat på, men det är positivt att hon e pigg. Me like ♥ Vart felfria här med!
 
Jag har verkligen världens bästa ponny. Går inte att jämnföra med någon annan. Drumcairn Shannon ♥
 
Min ridning var faktiskt mycket bättre nu än på klubbtävlingen vi var med på. Satt mer stilla och red lite mjukare, höll en ok stadig skänkel och sträckte på mig. Ja, det ger verkligen resultat om man får en bättre sits, hästen lyssnar ju väldigt bra genom hur man sitter trots allt.
 
Kram!
 
Min sagoponny är motsatsen mot det vanliga, hon e svart och inte vit ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!