Dagen

Idag har jag som sagt vart på grönt kort kurs, i 3 timmar med Clara, Magda och Tilda. Vi hade jättekul, dock så var själva kursen väldigt dryg. Pratade om TDB, TR, hur man arrangerar en tävling osv. Förstod ärligt talat inte varför vi ska behöva veta hur man arrangerar en tävling, ska vi göra det elle? Aja, bara att bita ihop och fortsätta lyssna.
 
Fick bara träffa min prinsessa lite på morgonen :( Efter gröntkort kursen åkte jag ju direkt hem med Clara. Och imon ska mamma och isabelle ut och klättra i skogen med Flashan, medans jag sitter och har kurs... Tråkigt, tråkig men jag, livet är inte rättvist right?
 
Nu på kvällen har jag och lil sis kollat film och käkat fruktsallad, mums! Mamma e på någon slags tjejmiddag hos Irene, kul för dom ;)
 
Ba ba bloggäään .....
 
Postat av: Modella
URL: http://modella.blogg.se 2013-01-04 / 22:04:41

Hej, vilken intressant blogg du har! Kika in på min blogg och ställ dina frågor, kram! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!