En bra blogg, enligt mig

Jag tycker man ska ha en blogg som ger ut positiv energi och där man kan lära sig se på olika saker på olika sätt. Lära sig nytt och ta till sig av vettiga saker. Tycker inte man ska skriva massa åsikter om hur mycket man hatar olika saker, däremot åsikter om saker och ting där man inte kränker, fine, det tycker jag snarare är kul och se vad andra tycker om olika grejor.
 
Tycker man skall skriva roliga och lärorika texter men inte för mycket babbel och smilisar överallt.
 
Den HÄR bloggen tycker jag alla ska kika in på, för NÄR hon skriver vettiga inlägg, då är det vettiga inlägg. Älskar verkligen hennes blogg!
 
Nu undrar jag bara, vad tycker ni om min blogg? Vill ni att jag ska ändra på saker och kanske skriva mer "lärorika/vettiga" inlägg? Kommentera det :)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!