Film på g...

Selma fick en liten filmsnutt på mig och Doris, så jag laddar upp den strax.
 
Själva träningen idag gick väl si sådär. Vi var inte riktigt ett team och hon tjafsade emot min skänkel ganska mycket. Kurade ihop sig ibland och hade ingen framåtbjudning alls. Men, är inte så speciellt nöjd med min ridning heller, eller jo, jag sträckte på mig men kändes fel liksom. Ska nog rida lite mer med sadel för att vänja mig vid den mera, hennes sadel är ju så pass hög i bak sen den blev omstoppad och måste säga att jag inte riktigt trivs i det. Men haha ska inte skylla på det, måsta bara få mer träning med henne och lära känna varandra bättre, ska tillbringa så mycket tid varje dag åt henne som det går. För jag vill verkligen detta och jag tror på OSS.
 
Mamma snackade med nån tjej/kvinna som KANSKE ska rida Doris då och då eftersom hon har så jäkla mycket attityd och bitch i sig. Själv så är jag med handen på hjärtat helt och hållet emot det. Ledsen, men jag vill verkligen inte. Känns som att jag och Doris behöver varje dag för att lära känna varandra och hitta varann. Men den hör tjejen kommer inte rida varje vecka och det kommer inte vara längra en ca halva våren, om det ens blir nåt.
Nej fy vad taskig jag känner mig, men men, alla har olika känslor om olika saker och ting. Har absolut inget emot den här tjejen, absolut inte. Hon har ridit in många unghästar tydligen och är en duktig dressyrryttare. 
 
Haha, vilket gnäll inlägg. Men a, film på g.
 
Måste fråga en sak, vad tycker ni om min design och header just nu? Är lite skeptisk på om jag är nöjd eller inte...
 
Postat av: Sanna & Josefine ♥
URL: http://stallmuppisarna.blogg.se 2013-01-27 / 00:02:50

minifrågestund på bloggen! Fråga gärna något! :)

Kraam


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!