God dag!

Vaknade kl 10.00 idag, ganska sent endå. Fixat lite med headern och slappat. Tänk att det bara är idag och imon kvar tills skolan börjar, tycker det ska bli riktigt riktig....tråkigt såklart. Finns det NÅN som håller med? haha.
 
Tar bussen till stallet för att rida ut med några tjejor från stallet, tror jag det var :) Vet inte om jag kanske ska knäppa kort på alla mina schabrak, var ju med i önska inlägg. Vi får se, men tror jag gör det.
 
Doris har vart såå fin och pigg på arbete de senaste dagarna, sen Sofie red henne. Där märker man verkligen hur duktig hon är. Kan berätta någon gång Sofie ska på träning elle nåt i bälinge så ni kan komma å se hur gudomligt hon rider. Ni skulle bli helt freak out. Hatten AV för henne, ännu en gång.
 
Vi hörs sen, ska nog påbörja en städning på mitt rum, KANSKE ;)
Ha en bra måndag!
 
Finaste sessan ♥
 
 
Postat av: Jonna
URL: http://munsborodarragh.blogg.se 2013-01-07 / 16:00:25

Nu är veckans blogg - tävlingen avslutad, kolla om det var just du som vann! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!