Godmorgon söndag

Idag är det en lugn, bra sådär innan skolan börjar igen. Längtar sjukt mycket till sportlovet som börjar om (?) 3 v kanske? Ska bli så skönt med lov...Igen.
 
Ska snart åka till stallet och möjligtvis rida över till ridhuset för ett dressyrpass. Blir då utan stidläder, vilket jag kommer börja rida utan väldigt mycket för att förbättra min sits. Lite sidvärtsrörelser, volter, galopparbete och speciellt mycket lydnad, så som tempoväxlingar, övergångar.
 
Träningen i torsdags har jag glömt att skriva om, men kan säga att det gick både bra och dåligt. Hon var inte lika samarbetsvillig som förra träningen men hängde ändå med lite grann på noterna. Jag ska be mamma filma nästa gång så att ni kan få lite film på hur det ser ut oxå ;)
 
Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan tills det är dags för stallet! Och btw, headern och designen är bara tillfällig.
 
Var tänkt att det skulle bli denna som tillfällig men det gick inte alls när jag skulle koda in den :)
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!