Godnatt alla ni..

Går i säng nu efter en lång och tråkig dag. Varken vart i stallet eller gjort något annat kul, förutom att man myst med familjen då :) Känns lite som jag inte riktigt är vaken fast endå är det liksom. Vet inte vad men ska sova och hoppas att jag vaknar och känner mig 100 % pigg och stark imorgon.
 
Var tänkt att jag, syrran, Clara och Maja skulle tolka imon, men det blev inställt då Clara inte riktigt kunde och jag, mamma, Isabelle ska på en kick off kl. 13.00. Men tänkte att vi kör på det nästa helg ist.
 
Ledsen (ännu ännu ännu en gång för den usla updaten, men ska försöka bli bättre).
Sov så gott mina underbara läsare ♥
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!