Ridit min plutt

Hon var såå fin min lilla prinsessa. Kände verkligen när hon började jobba ordentligt med ryggen (red i ridhuset), hon var redo på att göra allt jag bad henne om. Så himla härlig känsla :) Jobbade sidvärtsrörelser, övergångar, min sits (som är på bättringsvägen) och mycket volter. Ååh jag har den finaste och bästa ponnyn på jorden ♥
 
Mitt kusinbarn Nelly hade lektion innan vi fick komma in i ridhuset och fick såklart testa skritta och trava lite på Doris, såå söt hon är Nelly. En riktigt charmig tjej ;) Doris skötte sig suveränt, men gick då bredvid.
 
Nu ska jag duscha och gå i säng. Trött! Btw, funderar på ny, finare design och header, vad tycker ni?
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!