@ stallet

Har lite bråttom till bussen nu, som går 16.10 och jag har inte bytt om ens. Men ville bara att ni ska veta . jag lever faktiskt, haha. Har bara inte haft tillgång till bloggen och att blogga.
 
Käkat mellis lite snabbt, gott, det var mina favoritbröd :)
Ska byta om, åka till stallet och rida ut en sväng i alla gångarter. Ska bli kul att se vilket humör hon e på. Hoppas hon är pigg, men oxå att hon låter mig sitta kvar på ryggen..
Tycker synd om henne just nu, satte på ett täcke som troligtvis har läckt igenom nu, får hoppas inte. Dumma mig!
 
När jag kommer hem blir det såklart middag och sen sängen. Ska gå i säng tidigt idag för att vara piggare på morgonen.
 
Måste gå nu @@ stallet väntar
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!