10 saker ni kanske inte visste om mig

♥ Enda gången jag är nervös för en tävling är när man åker till den, knappt ens då. Inte ofta jag är nervös. Men dem säger ju att man ska vara det, att man får en extra kick då eller nåt? Däremot så är jag alltid taggad!
 
♥ Jag fyller år den 18 juli.
 
♥ Jag är löjligt envis, t.ex. om jag säger att "blabla" x "blabla" = "jkahdb" & en annan säger nåt annat, ger jag mig inte, krävs MYCKET för att jag ska ge upp. Tror ändå att det är en bra egenskap i vissa situationer. Haha, snyggt exempel va?
 
♥ Jag älskar mode, att klä mig snyggt, köpa kläder osv. Kanske ska börja lägga ut bilder på outfits ibland? Vill ni det?
 
♥ Min favoritmat är kycklingtortillas, så himla gott! Vet inte hur många jag skulle äta om man inte vart så mätt på dem..
 
♥ Jag älskar att gå ut & springa, men har svårt att komma iväg. Bra blandning va..? Ska börja springa mycket mer har jag bestämt, jag SKA.
 
♥ Jag är superdålig på att spara pengar, kan få dem ena veckan så är de slut den andra. Tur att mamma kommer med sitt råd att "man behöver faktiskt inte köpa något Sandrine, det är bättre att du sparar dem till något viktigare" Brukar faktiskt skaka lite vett i skallen.
 
♥ Jag har ätit sniglar när jag var liten, alltså tillagade. Kommer inte alls ihåg hur det smakade, dock att det var äckligt.. USCH fy bläää
 
♥ Jag är väldigt omtänksam mot andra, tänker på alla & låter aldrig någon känna sig illa eller ensam. Tar väl hand om andra. Säger hej till den som sitter ensam i skolan, pratar med den som behöver det osv. Tar du hand om andra så tar dem hand om dig.
 
♥ År 2011 vann jag eko hus cupen på min förra C-ponny Gringo, då tyckte man att det var riktigt coolt ;)
 
 
 
Postat av: Fdf
2013-07-31 / 18:39:04

Jag skulle gärna se outfit bilder!!!!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!