4 saker ni kanske inte visste

♥ Jag får väldigt ofte värsta rycket att jag vill städa. Bara av att kolla på TV & se ett fint & rent hus vill jag städa ibland. Ganska konstigt & ibland faktiskt jobbigt att vilja städa? Förutom mitt eget rum som jag hatar att städa.
 
♥ Jag tycker det är läskigt att ha långa naglar, inte att andra har det men mig själv. Klipperndem så fort de blir lite långa. Är man hästtjej så är man! Dock så älskar jag att måla naglarna, fast det händer inte jätteofta haha.
 
♥ Doris var väldigt respektlös för människor & andra djur när jag fick henne. När jag tränade för Sofie var det ca 10 cm till att hon vart helt översprungen, dock så blev hon knuffad av Doris och ramlade, dum Doris!! Nu har det blivit mycket bättre iaf, vilket jag är VÄLDIGT glad över. Ganska farligt annars. Det är fortfarande kvar när jon verkligen SKA göra något.
 
♥ Jag behöver inte ligga i solen i mer än 5-10 min så blir jag helt bränd. Usch, gör så jäkla ont att bränna sig ordentligt, redan gjort det denna sommaren & blev liiite försiktigare efteråt om man säger så!
 
FINASTE PRINSESSAN!
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!