5 saker ni inte visste om mig..

* Mina förebilder i ridningen är Julia Sjöström & min tränare Sofie Söderberg, HATTEN AV! Två helt fantastiska ryttare!
 
* Jag är egentligen en ganska tyst person, inte för att jag är speciellt blyg utan ja, jag är lite tillbakadragen. Men när jag lär känna en person är jag nog rent ut sagt galen! Haha, älskar att busa. En busunge är vad jag är, som är väldigt orädd, envis & vinnarskalle men samtidigt är jag omtänksam. Gillar att vara omtänksam & snäll mot andra, känns som att man får ett varmare & lättare hjärta?
 
* Jag är såå dålig på att alltid hålla en låg hand när jag rider, tar så himla lätt upp den. Fy fy, måste verkligen få bort det.
 
* Jag anser att man lär sig något av varje person man träffar, läser deras bloggar osv. Jag tar till mig saker (bra saker) av alla som jag träffar osv! Det är faktiskt ganska lärorikt.
 
* Kan bara inte låta bli att berätta vilken godisråtta jag är. ÄLSKAR GODIS!
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!