Bla bla bla

Suger på rubriker seriöst, det är typ det jobbigaste i hela inlägget. Men tänkte berätta lite om dagen, bara för att.

Började med att gå upp 8 och släppa ut ponnysarna lite senare än vanligt, åkte hem med buss & käkade lite lunch. Sen gick jag, syrran & Selma ner till sjön & bada. Sååå skönt, lite kallt men skönt. Väl hemma hos dem gjorde vi en femkamp, KUL! Haha, om man får "skryta" lite så vann jag faktiskt. Men jag räknar att alla vann, hihi.

Nu på kvällen red jag & syrran VÄRLDENS mysigast tur, mamma gick med oxå. Sååå kul att kunna rida tillsammans igen. Älskart. Hästar är livet!

Nu ska jag sova, upp 06.30 imorgon. Ska försöka ladda upp filmen imorgon oxå, godnatt och kram på er <3

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!