Fotodags...

Måste ta lite nya foton på mig och Doris, skulle behöva fota lite oftare. Använder samma om och om igen, börjar bli lite långtråkigt. Ska fråga Bellan om hon kan fota oss någon dag & tvinga pappa att följa med på tävlig, vilket inte blir det enklaste. Pappa är inte ett dugg intresserad av hästarna, haha. Bara mamma som hänger med, hon älskar det :)
 
Känner att jag måste bli lite aktivare, jag brukar vara det men går typ igenom ett lat/trött/TONÅRINGS period. Blä, skärpning Sandrine Elisabeth Åhman!
 
Nu ska jag och mamma ha en tjejkväll, Kolla film och ha det mysigt ♥ Imorgon är det stall & bad som gäller, kul! Tror jag låter Doris vila, vi får se. Hörs!
 

 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!