Godmorgon!

Hej på er! Hur mår ni? Jag mår iallafall super. De senaste dagarna har vart underbara, bara legat på stranden, solat & badat massor! Red ett svettigt intervallpass igår på världens envisaste ponny, tur att jag är så envis, annars skulle hon så lätt komma undan med det hon försöker göra. Idag tänkte jag antingen rida ut en vanlig uteritt eller ett dressyrpass på baann, får se hur jag gör.
 
Ska städa mitt rum ni, IGEN. Fattar inte att jag aldrig lär mig att inte slänga kläderna på golvet... Men iallfall så efter det ska vi troligtvis ner till badet idag oxå :) Ikväll tänkte jag gå ut & springa 3 km rundan, även ryttaren måste träna upp konditionen, right?
 
Nu väntar mitt rum på mig, kram på er & hoppas ni får en härlig dag!
 
 
 
Våran bjässe whiskas som vi tog hem från samma stall som messi för två år sedan. Min älskling ♥ Han är verkligen SÅÅ stor nu, större en många (mindre) hundar, bjässen :)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!