Hissar olika tävlings schabrak!

Nåt jag älskar att köpa är schabrak att ha på tävling, alltså "tävlingsschabrak". Känner att jag inte har så många snygga heller så ja, får se vad mina födelsedagspengar bränns på!
 
Tänkte hissa lite snygga schabrak som jag iallafall gärna skulla ha på tävling!
 
Ett ganska stilrent schabrak med snygga detaljer från hööks, finns i 3 olika färger.
EDINGBURGH SCHABRAK HV POLO
Väldigt lysande rosa färg men med en ganska litet märke, vilket gör det ursnyggt enligt mig! Det är från charlies, dock ganska dyrt..
 
Från horze. Tycker det var gaanska snyggt iallafall!
 
Vet inte varför, men jag är sjukt sugen på ett glittrigt & gulligt schabrak. Helst mörkrosa! Skulle bli GRYYMT på Doris, eller vad tror ni ??
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!