Livstecken

Var ett bra tag sedan sist jag bloggade från datan, har bara mobilbloggat nu ett tag. Tänkte ta det här inlägget till att skriva lite om vad jag har gjort och lite planer framöver.
 
Doris är snart i full gång, ska bara hoppa lite mer och träna mycket kondition så är vi snart på banan igen. Hoppade igår & har dressyrträning för Molle idag. Tänkte först hoppträna imorgon oxå, men det känns som att det blir lite för mycket.
 
Bestämt att våran första tävling blir sommarmeetinget på BäRF. Hoppar de sista klasserna som då är LC LC+, ska filma & kanske om jag får med pappa blir det lite foton oxå! Lägger såklart upp det på bloggen. Målet är att få fina rundor, om jag är med båda dagarna, vilket jag glömt bort om jag ska eller inte, så tänker jag satsa lite mer dag 2. Eftersom det är första tävlingen på ett par månader så vill jag att det ska gå så bra som möjligt!
 
Tänkte efter det starta ett par LB för att sedan debutera LA och kvala till avd.A där. Känner mig väldigt taggad på att starta LA & framförallt bara komma upp en nivå, känns som att vi hoppat LC, LB ganska länge. 
 
Så himla tråkigt att det är så få regionala tävlingar här. Man får åka ganska långt om man vill gå upp i klasserna...
 
Idag då, gick upp vid halv 10 och åt frukost, sen så kom min syrras ponny Flashans gamla ägare & hälsade på, roligt! Vi hade det trevligt, fikade & skrattade! Superbra start på dagen :) Haft det ganska segt när jag kom hem, ska väl fixa det sista på mitt rum. Sen sooola på studsmattan!
 
Uppdaterar snart igen!
 
Mister Grange ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!