No update

Har inte kunnat uppdaterat idag eftersom vi vart borta & blogg.se appen funkade inte. Men kan berätta lite om hur det har gått.
 
Kan börja med och säga att Doris var totalt galen för att hon tyckte det var så himla kul, fick inte ett enda stopp, utan hon hoppade allt utan att blinka. Ibland fick jag en känsla av att hon skulle springa igenom hindret, vilket inte hade förvånat mig.
 
Det att hon var så himla pigg gjorde att jag galopperade ihop henne lite väl för att hoppa terräng, så känner att våra hopp inte vart dem bästa. Hade det inte vart för att det var gräs & vi inte hade brodd så hade jag gärna racat runt där lite grann ;)
 
För de andra gick det oxå SUPER, alla var så grymt duktiga! Känner att jag var lite ringrostig efter att inte hoppat på ett bra tag. Men vi är snart tillbaka på banan, bara någon vecka till så!
 
Nu är jag helt slut, vi red ju inte bara utan badade & fikade, en riktigt solig & härlig dag!
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!