Ny hööks katalog

Har kommit en ny hööks katalog på posten idag, ska sätta mig och kolla igenom den. Mamma såg ett par snygga vinröda ridbyxor i den, hur snyggt skulle inte det va med ett vinrött/svart schabrak till Doris? Kanske ska lägga lite födelsedagspengar på det!
 
Måste säga att hööks har grymt fina saker, jag är inget för märken osv. Har massa favoriter bland alla online butiker, http://ridsportonline.se har västen som jag är sugen på att köpa. Så den gillar jag. Vet ni några bra online butiker?
 
Nu när jag pratar om hästbutiker... Skulle verkligen behöva lite mer snygga schabrak! Har 2-3 snygga tävlingsschabrak, vilket egentligen räcker...men det är ju så rackarns kul att köpa!!
Haha vart väldigt sugen på att gå och kolla igenom katalogen nu, uppdaterar alldeles strax!
 
Förra sommaren ;)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!