Phu...

Alltså rackarns vad svårt det var att hitta en design som passade att göra en egen header till, vart helt tokig! Orkar inte byta runt någe mer så nu blir det den här som jag har NU. Tryck på f5 för säkerhets skull, så den riktiga kommer fram. Nu återstår bara att göra en header. Tycker att bilden som Nellie b har på sin header vart fett cool, sen syrrans är cool & massa andras :)
 
Nej, nu släpper jag det där. Det är ju egentligen texten som är det viktigaste & själva bloggen? Whatevaah.
 
Imorgon ska hag iallafall ha jättekul med Clara, Lena, Lollo, Sofie, syrran & Mamma. Hästar is the shit, right! Älskar det jag håller på med & kommer aldrig sluta med det. Ska ju ta hem EM för fan, haha..eller....maaybee ;)
 
Kram på er & sov så gott, det ska jag göra! Btw, Doris var superfin idag oxå när jag red ut, klockren!
 
Kärlek!
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!