Uppe med tuppen

Godmorgon du & ni! Gick upp halv åtta idag för att ta in hästarna som går ute på natten (mycket mindre insekter och ingen broms då). Ska alldeles strax äta frukost, färskt grekiskt bröd med pålägg & juice, mums. Känner mig väldigt pigg, så tänkte gå ut & springa en runda om ett tag, perfekta vädret att springa i idag!
 
Doris rids ut, mycket trav & galopp, långa intervaller. Är anmäld till min första LA nu, har redan lagt upp mål om vad jag vill uppkomma. Hoppas det blir hoppträning på torsdag också, har ju bara hoppat en gång & första tävlingen är nu i augusti, på Bälinge RF, men det är låga klasser jag hoppar där. Som en start efter vilan :)
 
Nu väntar de andra på mig, hoppas ni får en underbar dag!
 
Guuud vad liten jag var där, såg ut som en liten myra på Gringo ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!