Vart tog regnet vägen?

Enligt klart.se skulle det regna hela dagen, men hos oss har det inte fallit en regndroppe förutom imorse. Skulle verkligen behövas, våran gräsmatta är helt uttorkad & det växer inget gräs i hästarnas hage. Annars klagar jag inte :)
 
Har suttit framför datan ett bra tag nu, tänkte gå och göra det sista på mitt rum & sen kanske sätta på en film om jag hinner innan vi ska till stallet. Doris rids på banan idag, träna mycket lösgörande & galopparbete. Sist jag hade dressyrträning för Molle gick det åt skogen i galoppen. Vart så förbannad på henne efter ett tag... Vet ju egentligen att det inte lönar sig..
 
Kommer mer update om ett tag. Känner att jag har tagit tag i bloggen mycket mer de sista dagarna, haft ganska bra uppdatering. Hörs snart!
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!